MENÚ PECHAR

Gastroteca Vinum

A gastroteca Vinum abre as súas portas para incorporar á oferta gastronómica da cidade un concepto onde a tradición galega está moi presente aínda que conxugada con pinceladas de innovación.. Racións e tapas Premium serán o forte deste wine and food situado en rúa Franxa 36, A Coruña.

A morfoloxía do local sérvenos para crear 3 zonas perfectamente diferenciadas:

A) A terraza Interior: 9 m2 Recíbennos uns barrís suspendidos na parede. Onde poderemos degustar un das cinco denominacións galegas de viño.

B) A Zona de gastroteca: 25 m2 Optamos por deseñar unhas cepas retroiluminadas na parede, un revestimento mural que nos lembre a unha “ viña” e rematámolo pintando o teito de verde.

Se seguimos avanzando cara ao fondo , atopámonos coa subida a planta alta.

C) A Adega(Comedor) 25 m2. Como xa dixemos, A adega especialízase nas cinco denominacións de orixe galegas, así como noutros 15 caldos tanto do resto de España como de Francia. Polos seus reducidos metros, quixemos crear no visitante, a idea de estar a cear nunha adega: ladrillo cara vista e unha iluminación moi coidada. Para comezar a facer boca propoñen salpicón Breogán, costela de Angus, ensalada de hortalizas con queixo de cabra e bacallau asado con costa de centola.

  • Proxecto: Gastroteca Vinum
  • Onde: A Coruña
  • Ano: 2016
  • Deseño: Studio Moai
Aviso de Copyright
Aviso sobre la propiedad intelectual /Contenidos digitales

 

Este sitio web, incluyendo a título enunciativo (pero no limitativo) su programación, edición, compilación y demás elementos necesarios para su funcionamiento, así como los diseños, logotipos, texto y/o gráficos, imágenes y cualquier documento gráfico contenido en él son propiedad de Moai Interiorismo, S.L. (el Responsable) o, si es el caso, el Responsable dispone de licencia o autorización expresa por parte de los autores. Todos los contenidos del sitio web se encuentran debidamente protegidos por la normativa de propiedad intelectual e industrial, así como inscritos en los registros públicos correspondientes.

 

La reproducción total o parcial, uso, explotación, distribución y comercialización, independientemente de la finalidad para la que fueran destinados, requiere en todo caso de la autorización escrita previa por parte del Responsable. Cualquier uso no autorizado previamente se considera un incumplimiento grave de los derechos de propiedad intelectual o industrial del autor.

 

Los diseños, logotipos, texto y/o gráficos ajenos al Responsable y que pudieran aparecer en el sitio web, pertenecen a sus respectivos propietarios, siendo ellos mismos responsables de cualquier posible controversia que pudiera suscitarse respecto a los mismos. Para más información, contacte con nosotros en la dirección de correo electrónico info@studiomoai.com

 

En galego :

 

error: Contido protexido !